Sviken..

Kan börja med svar till Lisa.. Jag förstår att Tilda har svårt för detta eftersom att hon förlorat Kendji.. Men jag hade inte planerat detta och jag kan inte rå för att jag inte vill ta bort ett barn.. Sen är väl alla sura för att dom tycker att jag har hela livet på mig att skaffa barn, visst har jag det.. Men nu är läget som det är och så är det.. Jag kan inte göra något åt det.. Men eftersom att min läkare har "förbjudit" mig att skaffa fler barn efter detta pga olika anledningar så kommer jag att stelirisera mig efter detta barnet.. Så jag har allt klart nu.. Hade jag inte behållt detta barnet så hade jag inte kunnat skaffa fler senare heller.. Så det var lixom nu eller aldrig.. Å jag ville ha minst 4a barn så nu fick jag det.. Å visst blir det jobbigt, det vet jag med.. Men barn är allt för mig.. Klart att man tycker det är jobbigt med barn ibland, men vilken förälder tycker inte det?!?!?! Finns ingen förälder som har ett helt perfekt snällt barn..
Ja över til annat.. Blev så sjukt "sviken" i skolan idag.. Så jag gick hem.. Att folk inte kan vara glad för ens skull. Nej istället gapar vi inför hela klassen vilket jävla pucko jag är.. Härligt.. Orkade verkligen inte lyssna på det idag..
Ingen som vill köpa en volvo v70 -00, 2.4T? Drag å hela kittet.. :)
Tack å hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback