Mobbing

Vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Jag har MYCKET att skriva men jag orkar inte och jag kan inte skriva allt som jag vill skriva.. För tydligen har folk mycket invändningar på vad man gör här i livet.. Folk kan läsa men om dom nu stör sig så mycket på mitt/vårt liv så behöver man ju inte fortsätta gå in å läsa, eller hur?! 
 
Ibland undrar jag varför jag/vi alltid sitter själva.. Bara för att man har barn så betyder det inte att hela livet stannar upp.. Vi kan göra saker med och utan barn.. Visst vi har extremt många små barn men va gör det? Vi älskar våra barn och gör allt för dom.. Vill inte folk umgås med oss för det så visst.. Gör inte de då. Men när ni själva skaffar barn eller får fler barn så kommer ni att inse!! 
 
Sen så vet jag att jag inte ska skriva vissa saker här men ibland blir jag så jävla irriterad.. Hur kan man sätta på sitt barn så mycket försmå kläder? Lägger människan alla pengar på sig själv eller? Tycker så synd om detta barn.. Så som samhället är uppbyggt nu för tiden så förekommer det extremt mycket mobbing på skolor och dagis. Man sätter inte på ett barn försmå kläder.. Det är taskigt.. Köp nytt för fasen!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback