Allt möjligt

Jag vet, jag är sjukt dålig på att uppdatera.. Måste bli bättre på de.. Ja har ju fan all tid i världen att skriva så vet inte varför jag inte gör de?! Hmm..

Iallafall så sitter jag här med min sjuka "stora" son.. Jag har ju två söner nu för tiden.. <3 Å de stämmer faktiskt som folk säger att pojkar är mammas gosse och flickorna är pappas flicka.. Alice är helt frälst i sin pappa likså Saga.. Naturligtvis är ju mamma alltid bäst ;) Haha men dom är mest för sin pappa.. Iallafall Alice.. Ellioth är oxå mycket för sin pappa såklart men som sagt, mamma är bäst :D Hehe.. Ja iallafall så är han sjuk. Händer INTE ofta att Ellioth är sjuk.. Men nu har han feber å är allmänt hängig.. Han har inte ont säger han så de är väl något tillfälligt bara..

Ja, Junior växer på :) Vägde han i fredags då han var 6 veckor å 1 dag, då vägde han 3690g och 51.5 cm.. STOR gosse.. Å han har börjat sova i sin spjälsäng, å han älskar den.. Sover mbetydligt bättre i den.. Han gillade visst inte att ligga "trångt" som vi trodde.. :P Har även böjat le lite smått.. Ibland kommer de ett litet smile :)
Alice, ja hon är en trottsig 2 åring.. Heheh.. Hon snor allt hon kommer åt, hon skriker på allt å alla, hon slåss, kastar mat osv.. Unge!! ;) MEn hon har gått i den bästa skolan för att lära sig, ELLIOTHS :D Som tur är har han lugnat sig å förhoppningsvis slutar Alice innan Junior blir stor nog att fatta.. Så vi slipper ett sånt barn till ;)

Saga, ja hon är som hon är.. Vuxen.. :P Hon tar hand om sina små syskon som vanligt.. Men hon har även kommit in i någon form av trotts med ;) Hehe.. Gnällig å sånt.. Sen vaknar hon på nättera å ska absolut inte sova å är skit sur å skriker.. Skit jobbigt, vet i fan va de är men men.. Sen får jag nog gå till farbror doktorn å kolla upp om hennes astma har kommit tillbaka som hon hade när hon var "bebis" (ca 8 mån-1.5 år).. FÖr hon hostar sjukt mycket på nätterna..

Anton, ja de händer inte så mycket där.. Han är som han är.. Dock tror han att han är en liten ängel ;) Men icke.. Hehe.. Så fort de händer något så har han absolut INTE gjort något ;) Haha.. Barn är bra söta.. Annars är de inte så mycket där, han har lärt sig skriva sitt namn :)

Hade tänkt att börja på mitt album ifrån semester.. Men jag har så sjukt dålig fantasi så vi får se hur de blir..
Ska även måla om Alice rum.. Ska bli vitt och så har jag beställt såna där man sätter på väggen, en text och massa fjärilar :) Kommer bli super fint.. Ska ta Ellioths rum sen och sist dom storas rum.. Men dom "små" är viktigast tycker jag eftersom att dom är här på heltid :)

Nej nu ska jag ta å fixa köket å sånt skit..
Älskar hela min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback