Familjen

Jaha då sitter man själv här.. Eller a, jag har 3 av mina 4a barn hemma.. Ellioth spelar på ipaden och tittar på film, Alice tittar på film och Benjamin sover.. Saga är hos sin kära far och gubben å Anton är och köper en ny bil.. Så dom kommer i eftermiddag någon gång.. Lämnade dom på tåget i morse.. Äntligen ska jag få en bild som jag får plats i. Får in alla i den jag har men då får jag inte in vagn eller något alls.. Trångt som fan.. Men nu jäklar :D 
 
Imorgon ska jag å Terese åka till gekås en sväng.. Trevligt att handla lite.. Ska inhandla lite vinterkläder å sånt skit till ungarna tänkte jag.. Sen hittar man säkert en massa onödigt som vanligt. Jag ska ha en ny sparkdräckt iallafall, jag bor nämligen i min sån här hemma.. Det bästa plagget jag någonsin köpt men så fult.. haha.. Men underbart är det.. 
 
Ja det blir alltid för nu.. 
 
Familjen är allt för mig.. 
Sebastian, Saga, Anton, Ellioth, Alice och Benjamin <3 
 
Får inte glömma skriva att jag ska bli moster snart.. Min minsta syster ska få sitt första barn, en liten flicka.. Så mysigt.. Min bebis har ju blivit så stor så de blir nice med en ny bebis att gosa med :) 

Kommentarer
Postat av: jennie

kul med blogg igen!! men du var ju singel för ett tag sen? berätta mer om de. och nytt hus. va kul! hur kommer de sig? vill ni ha fler barn? :) kram

Svar: Va roligt att du tycker det.. Jo jag var ju de, vi hade en liten svacka men hittade snabbt tillbaka igen.. Vi flyttade till nytt hus på landet så vi kunde börja om helt på nytt.. :) Nä vi ska absolut inte ha fler barn..
Fanny Wesèn

2012-09-01 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback