Semester

Har egentligen inte så mycket att skriva om känns det som.. Händer inte så mycket när man sitter hemma å glor.. Lilleman växer iallafall, han har nu lyckats komma över sin födelsevikt med hela 40g ;) Hehe.. Ska väga och mäta på torsdag igen.. Å då ska även min stora docka vägas å mätas å sånt inför skolan.. :) Hon är inte så nöjd med att hon ska få spruta så jag får nog muta med en liten peng eller nått sånt.. Jag förstår henne för jag hatade det själv när jag var liten.. Men jag har fått lära mig att ta sprutor osv under alla mina graviditeter.. När jag väntade Saga var det riktigt illa, grät varje gång jag skulle ta en spruta :P Hahaha.. Men men.. Mina stygn har släppt efter snittet, riktigt illa är det.. Ett stort hål på ca 2 cm i mitten på magen.. Kommer ju ta evigheter innan det går igen eftersom att dom inte kunde sy där igen.. :( Utan bara tejpa.. Men min BM sa att det var riktigt dåligt sytt å dom har även sytt så jag har fått en "extra" mage så när jag gått ner alla mina kilon igen så ska jag tillbaka och visa dom så får dom rätta till det med en ny op.. För det ser för jävligt ut rent ut sagt.. Visst det är ingen skönhets operation man gör men dom kan väl för helvete göra det riktigt.. Idiot läkare.. Sjukhusen i sverige suger k*k!!!!! Öhm ja, vi sitter även och tittar lite resor till sommarn/hösten innan skolan börjar.. Tänkte ta med dom 3 små denna gången.. Blir alla barnen nästa år igen då dom är lite större.. Vågar inte riktigt åka med alla detta året själv eftersom att man fortfarnade måste hålla rätt mycket koll på barnen så dom inte springer iväg å sånt å det är lite svårt med bara 2 vuxna.. Så nästa år blir de alla. Men vi tänkte iallafall åka till till mallorca eller något liknande.. :) Tror dom kommer gilla det.. Nej nu får jag ta å göra lite nytta.. Men vad vet jag inte riktigt eftersom att tvättmedlet är slut så hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback