Gardiner

Har inte skrivit så mycket då jag inte mått så bra.. Men får försöka uppdatera igen.. 
Det händer inte så mycket faktiskt..
 
Tänkte vara duktig och sy gardiner när vi flyttade in i det nya huset men jag har varit lite seg känner jag.. Bara sytt gardiner till hallen fast jag har tyg till alla rum.. Hmm.. Fattas dock gardinstänger till barnens rum men vill inte sätta upp något där fören jag köpt rullgardiner till rummen.. Just nu ser det ut som något jävla turkhem med skynke för barnens fönster.. :( Men jag får väl fixa de denna veckan. Men sy vet i fan om jag pallar.. 
 
Ibland undrar jag varför folk här så jävla svårt att umgås med en för att man har barn.. Någon som kan svara på de? Kan även va såna som har barn själva.. Vet inte varför, men ingen vill umgås längre.. För hade man jätte mycket vänner som man kunde umgås med.. Typ bara ta en fika å tjöta skit eller gå ut å äta å dricka någon öl eller bara sitta hemma å snacka å dricka lite å ha roligt men inte fan är de någon som bjuder en på något.. Nej nej!! Bara inse att folk tycker livet tar slut när man skaffar barn.. De tycker dock inte jag.. Men alla tycker vi olika!!
 
Nu har jag köpte nästan allt inför den kommande vintern.. Fattas bara skor och fleecejackor typ.. Men de köper jag senare.. 
 
Idag fyller även min storasyster år.. Hela 26 år.. Jävlar va tiden går.. Kommer ihåg när hon tog studenten.. :D Kändes som om det var igår.. Herregud! 
 
Jaja, nog med nostalgi.. Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr.. De bara blev så.. Ta nu de inte fel..

Svar: Vet inte vem du är??
Fanny Wesèn

2012-09-15 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback