Gekås

Igår var jag och Terese på gekås å handlade lite.. Blev en LÅNG dag.. Haha.. "Någon" var förvirrad ;) Undra vem, inte jag iallafall.. Hahah.. Vi va väl hemma runt 21,30 :O
Men vi handlade en del iallafall.. Jag fick med mig en tröja till mig själv för en gångs skull :D Sen var det mest lite små saker.. Tvättlappar, nappflaska, strumpor, klänning till Saga, ny skolväska till Saga osv. Inget intressant. Å godis som alltid när man är där ;) 
 
Idag var jag med gubben på jobbet.. Köpte nya vinterjackor till barnen.. Alla fick nya.. Eller a, Benjamin får ja vänta lite med för jag vet inte vilken storlek jag behöver än.. Han växer ju som ogräs.. Antagligen kommer 80 bli bra i vinter men man vet aldrig om man behöver 86. han är ju stor som ett hus.. :D Hehe.. 
 
Alla barnen plus vi vuxna har fått nya mössor iallafall.. Köpte av en tjej som syr själv. Sjukt snygga mössor :D 
Så nu är det bara termobyxor som fattas till Ellioth och vinter skor men de tar jag senare.. 
 
Igår fick vi även hem vår nya "bil", det är ju så att jag å gubben min ska börja köra dragrace.. Eller jag ska köra å hjärtat ska mecka :D å pappa ska oxå va med å mecka. Men de kommer bli nice.. Just nu som den står så har den 600+hk på bara hjulen.. Kompressor is the shit ;) Hahahha.. Mamma är nervös inför detta men vi tycker de ska bli skit roligt att få köra nästa sommar.. 
 
 
Nej annars händer det inte så jätte mycket faktiskt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback