...

Skriver inte så mycket just nu jag vet.. Men det händer inte så där jätte mycket.. :P Junior går upp sakta men säkert i vikt.. Duktig kille.. Ska vägas imorgon igen men för en vecka sedan vägde han 2880g och 48 cm.. Lång och smal.. Haha..

Även Ellioth ska på kontroll imorgon.. Sin 4 års kontroll, lite tidigt men hon ska kolla hans öron å lite sånt. Han hör lite dåligt och så har han extremt mycket vax i sina öron så dom behöver göras rent ordentligt. Och så vill hon lyssna på hans tal. Talet har blivit så mycket bättre sedan han fick en talpedagog på dagis men inte riktigt hundra.. Så vi får se va hon säger :) Han växer på som fasen iallafall.. Mammas lilla gosse har blivit stor. Bara blöjan kvar nu. Men det är på G. Hoppas på att han är fri till sommarn. Tror faktiskt vår lilla dotter oxå blir fri till sommarn eller i sommar. För hon får på pottan på dagis och här ber hon om att få gå kissa.. Kommer visserligen inget men hon har viljan så vi får se.. Tjejer är ju mycket tidigare än pojkar.. :P Saga var nog 2½ när hon släppte sin blöja..

Öhm annars händer de nog inget.. Funderar på att ta mig ut idag.. Var ju över 2 månadersedan jag var iväg.. Inte för att jag har så mycket att titta på men alltid kul att bara få komma ut å gå en sväng i butikerna.. Men vet inte om jag orkar.. Man måste ju klä på sig som en jävla igloo människa för att inte frys häcken av sig.. Lika så barnen.. Vill ha vår nu.. Så man bara kan ha en tjocktröja eller liknande..

Jaja.. Tack för mig..
Älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback