Skola

Ny vecka igen.. TIden går fort.. Snart dags att lämna barnen på dagis och sen plugga lite innan min lektion börjar.. Har rätt mycket i skolan nu känns det som.. Dock är jag inte riktigt motiverad. Så det går sådär känns det som.. Kan vara för att min huvudvärk stör mig hela tiden.. Det är skit jobbigt.. :( Men men..



Snart dags för RUL för vår del.. Undra vad som gömmer sig i magen denna gången.. Jag tror ju att det är en flicka men vi får se.. :) Denna gången är vi helt överens om namnen.. Så det är bestämt denna gången.. Men tyvärr är det ju svårt att glädjas när alla är så negativa.. JAg gömmer mig i stora kläder i skolan osv.. Men egentligen är jag jätte glad men den är svårt att visa.. :( 


Jaja, är iallafall glad att jag hittat tillbaka till min underbara man och våran familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback