Huvudvärk.

Min huvudvärk har tagit över min kropp igen.. Tror jag lider av kroniskhuvudvärk.. Tyvärr.. Finns inget som hjälper enligt läkarna.. Har fåt testa det mesta inom medicinsk väg.. :S Det värsta med detta är att jag hamnar efter i skolan eftersom att jag måste vara hemma vissa dagar eftersom att ja inte kan ta mig ur sängen.. Jävla skit är det.. KOmmer aldrig att nå fram till mitt drömyrke.. :( MEn det är bara att kämpa på, visst går jag till skolan när jag har ont i huvudet men lite svårare att koncentrera sig.. Men men..
Snart fyller vår älskade lilla dotter Alice 2 år :) Tänk vad tiden går.. När hon föddes kom hon som en liten docka.. Hon var så himla liten.. När vi lämnade neo så vägde hon 1800g och var 44 cm.. Nu är hon en stor tjej på ca 12 kg :) heheheh.. Å snart blir hon ju även storasyster.. ;) Sen blir det inga fler syskon för barnens del.. Inte ifrån mig iallafall ;) HEhe.. Vissa tycker det är roligt att de kommer en till å vissa inte... FOlk tycker jag ska leva.. MEn vadå leva?! JAg gör ju fan inget annat roligt.. Då kan jag ju lika gärna föda barn så ja kanske kan få vänner när jag blir äldre istället.. När ungarna är stora.. DÅ är jag inte så gamal så jag kommer ha hela livet på mig sen..
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback