Allt..

Jaha, snart var denna veckan oxå över.. Fan va tiden går fort just nu. Tiden bara rinner iväg.. Hinner ju knappt med sig själv tycker jag... :P 

Har sjukt mycket i skolan just nu.. Redan haft 2 prov sedan jag började och jag har 4 till dom kommande två veckorna.. :O HErregud.. Vad har jag gett mig in på?! Hmm.. Hade SV prov i fredags och jag fick alla rätt :D Härligt.. Sen har jag2 prov i svenska till :O Ett i SV A och ett i SV B, jag läser dom samtidigt :S Sen har jag i engelska och i ja jag vet fan inte allt vad det är.. HAha.. Sen är det lite jobbigt med huvudvärken just nu.. SKa besöka en annan läkare på måndag för att se om jag kan få något nytt att testa.. För detta håller inte.. Men jag har tur att jag har en sådan fin man som låter mig vila på dagarna efter skolan osv.. Jag behöver det.. Tack älskling :) 

Magen växer oxå.. Har dock inga bilder att ladda upp.. Har inte lagt in något på datorn än.. MEn jag lovar det kommer. Jag är nu i v17+ något.. Man har fan inte koll på sånt längre ;) Bara med typ första man har koll på var ända dag men nu så när folk frågar så vet man knappt vilken vecka.. HAha.. Säger bara att man ska ha i februari ;) Hehe.. 

Öhm, idag har det varit Alice otursdag.. Hon och Ellioth busade så hon snubblade som vanligt å slog i läppen så det blödde å sen var vi iväg hos några "bekanta" och hon å en annan flicka sprang och jagade varandra så snubblade Alice IGEN så flyger den andra flickan över henne så hon slog i näsan å de forsar ut blod ur hennes näsa.. Ur båda näsborrarna.. Stackars lilla dockan.. Men hon är en av dom hårdare ungarna ;) HEhe.. Hon lipar en liten stund sen är det bra.. :P 

Sen har vi börjat pottträna Ellioth.. Varit utan blöja några timmar idag å de har gått bra :) Så vi fortsätter imorgon å hoppas på det bästa :) HAde varit skönt att bli av med hans blöja innan nästa barn kommer så vi bara behöver ha 2 blöjbarn.. Å Alice blöja rycker till sommarn sen.. :) 

Tack för idag.. Älskar min Sebastian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback