Ja

SKulle bara skriva att vi har nu fått se vår bebis igen och det visade sig att det är en liten pojke.. :) Blandade känslor där.. Jag är naturligtvis jätta glad för vilket som, men jag tänker mycket på Kendji.. Hade hoppats på en flicka så att det inte blev riktigt så "nära".. Men jag hoppas att jag kommer att klara det ändå..
Nu är det mesta inköpt till bebis iallafall... Nu fattas bara nya sängar till Saga och Anton så att dom små kan få dom så bebis får spjälsängen.. Hehe.. Plus att vi behöver en ny bil... :P MEn de är oxå på g.. Kommer en å tittar på bilen idag.. Så vi hoppas på att den blir såld idag.. Å vi ska ha en jävla buss.. Hahahah.. En caravelle, vi får ju inte plats i mycket annat med 5 barn.. Ja har ju dock invändningar på denna bil men ja har ju inget val ;) Hehehhe..
Idag fyller vår lilla docka även 2 år.. Fan va tiden går fort.. Hon är dock sjuk men hon är pigg å väntar glatt på sina presenter som hon inte ens vet om ;) Hahah.. Så det blir lite fika sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback