Verklighet...

Tror inte att detta är sant.. Hoppas fortfarande att han ska vakna igen.. När jag satt å höll honom på sjukhuset så såg det ut som om att han log hela tiden. Å sen trodde jag att jag hörde honom andas. Men det gjorde han inte.. :( Någon frågade om han var sjuk. Men det var han inte. Han dog i plötslig spädbarnsdöd.. :( Han kommer inte tillbaka igen.. Ellioth har slutat att äta.. Dom säger på dagis att dom inte känner igen honom.. Han vet inte vad som hänt men han såg alla springa runt som galningar å alla skrek å han åkte iväg i en hast.. så han har blivit lite chockad.. Men han åt lite kvällsmat igår så jag tror att det börjar gå på rätt håll igen. Å Saga vet att han har flygit upp till himeln. Hon pratar med han på kvällen innan hon ska sova. Hon vinkar till månen där han "bor" :) Älskar dig Kendji <3 Vila i frig. Moster finns här för dig.

Vill tacka alla för er stöd.. Både bland vänner och kollegor.. Mitt stora hjärta här hemma har varit ett fantastiskt stöd <3 Mina vänner är underbara och mina kollegor på jobbet är så himla härliga.. Tack till er alla.. <3

Och jag har lärt mig att inte ta livet förgivet. Jag kommer att spendera så mycket som möjligt av min tid med barnen. Man vet aldrig vad som händer. Jag kan inte förstå att min syster är så stark som hon är. Hon är en super mamma.. <3 Älskar dig Tilda <3
Ängeln Kendji <3
Ängeln kendji

Kommentarer
Postat av: Dodden

Ta hand om er!

2011-05-19 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback