....

Nu har det gått över en vecka sedan han lämnade oss och sakndaden är stor.. Det kändes så konstigt att komma dit utan att han var där.. Jag brukade ju hämta honom på söndagarna.. Men inte denna gången och inte på söndag heller :( Å den lilla fis ungen spydde alltid på mig.. Haha.. Aldrig på någon annan men alltid på mig.. :P Mosters lilla skit unge <3
Sanrt dags för begravningen och det känns inte alls rätt.. Vi var ju på dop för 3 veckorsen.. Han ska ju inte begravas nu.. Det är för tidigt.. Vi har iallafall varit och beställt en super fin blomma till honom.. <3

Något positivt i allt det negativa så fyllde ju mitt stora hjärta år dagen innan Kendjis bortgång.. Så jag har inte orkat skriva något annat i bloggen.. Men han fyllde hela 29 år.. Gamla? Ja.. :D Haha.. Han fick en parfym av mig å sen fick han pengar av sin mamma att handla kläder för så det gjorde vi på hans dag.. :) Å sen blev det tårta för hela slanten.. Gjorde en  after 8 tårta :D Super god..

Å snart fyller Saga och Anton oxå år.. Å lille Memphis.. Vi hade tänkt att fira dom här nere hos oss eftersom att vi bort störst.. Å lättast att stänga in ungarna. Saga och Memphis fyller ju på samma dag :D Haha.. Å Anton fyller i juli men firar han oxå, å vi får ju inte glömma Ellioth.. Han ska oxå firas eftersom att kalaset skulle vara veckan efter att lillen försvann. Sen får ju hjärtat vara med på ett hörn med såklart :)

Älskar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback