Älskade ängel <3

Igår hände det mest ofattbara, det som inte fick hända, hände.. Älskade Kendji kom hem. Han skulle bli 4 månader på fredag men han lämnade oss igår. Vi har ju nyss på ditt dop.. :( Jag kan inte fatta att han är borta.. Jag skulle komma och hämta honom som jag brukar på söndagar men när jag kom in stod 4 st ifrån ambulansen och försökte få liv i honom.. Den värsta dagen i mitt liv.. Jag sakar honom något enormt. Men han kommer inte hem igen.. Min smärta och sorg är tillägnad både saknaden av Kendji och min älskade lillasyster Tilda och Thobbe..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud så fruktansvärt!!! Jag saknar ord!!!

2011-05-16 @ 20:25:56
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: The Spectacular Life ღ

Mina tankar finns hos Er alla!



Jag sänder Er styrka!



Kram Ann@ ღ

2011-05-16 @ 21:12:06
URL: http://thespectacularlife.wordpress.com/
Postat av: Ida & Jouline.

Beklagar sorgen. Ingen skall behöva genomlida en sån smärta.

Livet är så orättvist. Tänker på er//Ida .

2011-05-16 @ 21:57:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Lina Ekesrydh

Det är så fruktansvärt orättvist.



Kan inte förstå hur dåligt dom måste må.

Jag har låtit många tårar falla ner för min

kind pga Mr K´s bortgång.. och sedan förstå

att dom måste känna det en miljon gånger värre.



Jag finner inga ord.. han ska ju leva..=(



/Lina

2011-05-17 @ 10:09:57
Postat av: Anonym

Jag ryser... Gud vad hemskt! Vad hände? Har han varit sjuk?



Jag beklagar verkligen...

2011-05-18 @ 09:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback