Variation..

Helgen är snart över.. Va i skolan förra veckan plus att jag jobbade 3 dagar på de.. Efter skoltid.. Tisdag, torsdag och fredag.. Fredagen va så jävla stressigt.. Å eftersom att man inte är helt hundra på kassan än med alla koder å sånt så va de lite jobbigt.. Fick be om hjälp mer än ja kanske hade behövt men men.. Annars tycker jag att de går rätt så bra faktiskt.. Undra om mina kollegor tycker samma.. Haha.. Dom kanske tycker jag är en pina som frågar.. Men ja har lärt mig att man måste fråga.. Innan hatade jag sånt men man lär sig inget annars.. :) Men jag trivs så sjukt bra faktiskt.. Trodde de skulle vara så där.. Men alla tjejerna är super goa så de är jätte roligt.. :)

Körde min stora tjej till falkenberg igår.. Hon ville så gärna till sin mormor.. Hon ska till sin pappa idag men ville till mormor igår så de fick bli så.. Hon har inte sovit där på länge.. :) Å lilla Maja var där, å hon ville inte släppa mig när ja skulle gå.. Mosters lilla hjärta.. Hon ville följa med mig hem men de går ju inte när vi bor så långt bort tyvärr.. Ibland önskar jag att vi bodde närmre så hon kunde vara hos mig.. Men men.. De kommer.. När hon blir lite lite större så kan hon vara hos mig över en helg men just nu hade de inte gått tyvärr.. Men men.. Sen körde vi inom Tilda en snabbsväng, skule lämna kläder till Memphis.. Så ville han visa sitt rum å sånt.. Så stor han har blivit.. Sen hälsade jag snabbt på Kendji.. :)

har sjukt många som fyller år denna månaden.. Eve fyllde 18år herromdagen, Maja fyller 2 nu i veckan, Tilda blir 20 den 21, pappa fyller år, Terese ska ha bebis å ja herregud.. Runerad blir man.. Å nu när alla fyller år så kommer den värsta elräkningen vi någonsin fått.. 6000:- :O För helvete.. Brukar ligga runt 2000:- så ja.. Tur man får lite lön från de nya jobbet ;) Hehe.. Studiebidraget är ju inget att skryta med ;) Haha..

Jaha annars vet ja inte.. Saknar min vän Marlene som itne vart i skolan i veckan.. henns barn har varit jätte sjuka.. :( så ja har ingen att prata med.. Hehe.. Min lärare sa till och med till mig förra veckan, - Ja du har väl roligare i skolan när Marlene är här?! Hahah ja de har ja ju :D Men men..

Torsdag är de äntligen dags för tatto.. Sist fick ja ju åka till akuten med mitt huvud så ja kunde inte komma å sen va vi i sälen å ja hade missuppfattat Patrik så de blev inte då heller.. Men NU jävlar ska de gaddas.. Ska färglägga min rygg.. :)

Nej nu slutar jag skriva för ja antar att ni tycker de är tråkigt att läsa ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va roligt du trivs på jobbet å du gör helt rätt som frågar om hjälp bättre å fråga en gång för mkt ;) måste få se bild på tatueringen sen :)

2011-03-13 @ 20:21:16
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du ha barn?

2011-03-14 @ 07:38:44
Postat av: Viktkamp

trevligt med tatuering =) Hade med velat ha en till =)

2011-03-14 @ 21:43:02
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback