Sjuka

Usch, hatar sjuka barn.. Hämtade hem en sjuk Saga igår.. Hon hade blivit dålig nu i helgen hos sin pappa så hon tyckte inte alls att det var roligt med kalas igår.. Hon ville bara hem, stackare.. Hon sov hela vägen hem, ville inte ha mat på donken heller, hon ville bara ha en liten cola så visst.. Fick välling när hon kom hem å sen scrap bookade hon ett kort till sin morfar som fyller år på onsdag.. Sen la hon sig för hon mådde så dåligt.. La mig hos henne en liten stund.. Lilla dockan.. Å imorse så gick hjärtat upp å skulle köra dom andra ungarna till dagis men då kommer han inrusande till mig å säger att hela Ellioth + säng är nerdränkt med spya :O Ååååå orka tänkte jag.. Så han är oxå hemma, han har bajsat en gång men tror inte han är magsjuk.. Måste vara något annat för han verkar inte må dåligt.. Kanske åt något dåligt igår.. Eller för mycket glass, tårta och kakor.. :P Haha.. Men men.. Så nu är de fullfart på tvättmaskinen i källaren.. Missar skolan några dagar nu :( Inte så bra.. Men men.. Va gör man inte.. Hinner nog till mitt prov imorgon ändå tror jag.. Får se..

Va iallafall på kalas hos lilla Maja igår.. Hon ville följa med mig hem som vanligt men de går ju inte.. Längtar tills hon blir lite lite större så hon kan komma hem helg.. Älskade lilla snutta.. Alla barnen var där.. Memphis känner inte igen mig så han gillar mig inte alls.. :( Så jävla tråkigt.. Hatar de.. Ja vill ju så gärna.. Men lilla Kendji är ju så liten som tur är så han bryr sig inte :D Haha..

Annars händer de inte mycket.. Ska iväg med Ellioth i eftermiddag å ta blodgrupering tills hans operation om 2 veckor.. Hemska tanke men man får tänka att han kommer må bättre av det..

Vet inte vad jag ska skriva riktigt.. Ska slänga ut min MC på annons nu i veckan.. :( De är ingen ide att ha den nu.. Ungarna är försmå för de.. Asså vi kan ju aldrig köra tillsammans så vi får vänta tills dom blir äldre.. Hjärtat sålde ju sin i höstas så.. Kommer bli skit tråkigt att sälja av alla saker men men, vi har ju iallfall en åkgräsklippare.. Hahahahahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback