jobb

Oj jag skrev visst lite fel här i mitt förra inlägg.. Haha.. Min pappa fyller INTE 56 utan 52 :D Hahaha.. Snacka om att ha koll.. Trodde att han va äldre men icke ;) Hehe.. Haha..

Ja igår va ju första jobb dagen.. Gick helt okej.. Men alla nummer man ska lära sig, fy.. Så de gick ju lite sakta eftersom att man inte kom ihåg dom. Men men. Folk verkade ha överseende med de iallafall.. :) Va en tjej som blev svin förbannad för att ja tog leg på henne.. Hon såg verkligen ung ut å dessutom va hon nyss fyllda 18 med.. Hon bara, är detta ett skämt eller.. Ja är faktiskt 18.. Jaha sa ja.. Och? Visa leg.. Haha..

Va hos Terese i torsdags med.. Va trevligt.. Har ju inte träffat henne på länge.. Så de va skoj.. Å tjock va hon med. Härligt.. Lille bebisen kommer ju snart.. Vill inte säga datumet eftersom att de va lite hemligt tror ja ;) Men jag vet :D Hehe..

Nej de händer inte mycket annat faktiskt.. Ja fick sovmorgon till 9,30 idag å sen somnade visst älskling så jag städade hela nedervåningen.. Är precis klar :) nice.. Dock blir de aldrig bättre hur mycket man än städar.. Men men..

Kommentarer
Postat av: emma

Kan du inte lägga upp lite kort på ert hem??

2011-03-06 @ 20:51:18
Postat av: Annie

Va fin bloggen är :) Så otroligt fint bröllopsfoto! Ha det underbart, Kram Annie (tidigare skrea Annie ;)

2011-03-08 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback