Irriterad

Tycker det är så onödigt av folk att kommentera om saker dom inte har någon aning om... Va en som skrev att mina barn alltid är sjuka för att dom äter godis å skräpmat hela tiden.. Herregud asså.. Barnen är typ aldrig sjuka.. Saga har varit hemma från dagis max 3 gånger pga sjukdom. Ellioth har varit hemma 1 gång å Alice va hemma en gång för att hon hade ögoninflamation. Så mina barn är väldigt sällan sjuka gämfört med andra barn.. Å dom äter bara godis på lördagar eller om någon bjuder på godis på kalas eller liknande.. Dom får aldrig mitt i veckan. På fredagar får dom chips. Å skräpmat äter dom på söndagar ibland när vi kör å lämnar den stora tjejen i falkenberg för att de alltid blir så sent på vägen hem. Så ta reda på fakta innan du skriver sådana saker.. Tycker de är så sjukt onödigt.. Undra om du är så jävla perfekt själv??

Kommentarer
Postat av: Cassie

Fanny ta de inte så personligt vännen :)

jag har också fått dumma kommentarer man blir ledsen men dom som skriver är bara rent dumma i huvudet Kramar

2011-03-31 @ 12:05:23
URL: http://casielyn.blogg.se/
Postat av: roligt

Tror folk att man blir sjuk av "skräp mat" haha..

Man blir inte sjuk av "fett" eller "Sötsaker" utan ofta är det ett virus som man åker på!!

Haha!! Gaah har folk inget att göra??

Och på dagis är det nästan alltid någon som är sjuk så undra om det kan smitta eller en bit godis?? Nää ge er Jag känner INTE Fanny men tycker hon är en bra tjej//Mamma!!

2011-04-12 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback