Hahaha

Fattar inte. Du har knappt några pengar? 
men du väljer att gadda hela din rygg ?

odlar du ungar för att få bidrag o gå hemma?
du verkar vara en typisk sån människa med 0 framtid...

Detta var det någon som skrev till mig.. :P Vet inte riktigt vad personen vet om våran ekonomi men den är inte dålig iallafall.. Har skrivit en gång (inlägg variation) att de kommer gå mycket pengar denna månaden med tanke på elräkningen men ja har aldrig sagt att dom är slut eller?! NEJ just det! Å jag går ju inte hemma om du inte läst de.. Jag både pluggar och jobbar extra på kvällar/helger.. Så nej jag "odlar" inte barn.. Ja har ju bara 3 stycken.. Å som sagt så har jag ju inte mer än barnbidrag som alla andra familjer. Så 0 i framtid de är ju att ta i eftersom att ja pluggar till barnmorska så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback