Framåt

Ja det går framåt i skolan.. Har gjort hela matteboken på knappt 2 månader i skolan.. Har bara några sidor kvar innan NP :S Undra hur det kommer att gå.. Ja blir alltid så stressad och nervös när jag ska göra sånt.. Men vi får se.. Ingen aning när man gör de provet heller faktiskt.. Någon som vet?
Och så fick ja allt rätt på alla mina arbeten i svenska som jag lämnade in veckan innan lovet :D Nice.. Så ja de går fint..

Sen har jag fått sommarjobb/extra jobb med.. :) Inget å skryta med men det är pengar. Ska sitta i kassan på willys.. :) Tror det är helt okej faktiskt.. Så ja ska köra min första provdag på fredag :) Sen har jag tisdag och torsdag nästa vecka med att testa.. Det är ju efter skoltid så ja missar ju inget i skolan som tur är.. Sen kommer jag att hoppa in när någon är sjuk eller vill vara ledig osv. Så ja de blir nog bra :)

Annars är de lugnt på fronten.. Imorgon kommer min stora docka hem.. :) Älskling kör å hämtar henne i falkenberg medans jag är i skolan och sen vidare till Terese :) Trevligt.. De har alltid kommit en jävla massa imellan hela tiden så fort jag ska åka till henne så nu SKA jag fan åka dit med.. Undra om hom för otur med sig? Hmm.. Kanske bara ska ringa samma dag å säga att man kommer så kan de inte komma nått emellan :D Hehe..

Många som fyller nu i mars.. Min minsta syster Eve fyller 18 år, Tilda fyller 20, Maja fyller 2 och pappa fyller.. Hmm, va fan fyller han? 50 nånting.. 56 eller nått kanske.. 57 möjligtvis.. :P haha.. Sen är de ju 2 till i släckten med men dom firar man väl inte längre tror ja?! Tror de är 2 om ja inte är helt ute å seglar.. :P
Så de blir dyrt för mig.. Eve fick en mobil av mig iallafall.. Min gamla som gått sönder som jag inte hade haft alls länge.. Ja köpte en ny istället för att lämna in den, dumt nog så nu får Eve lämna in den och använda den ustället.. Kan ju sälja den å få ca 2000 men orka.. Å Eve förtjänar en fin present.. Hon ställer alltid upp för mig och min familj.. Tror dock inte resten av familjen håller med om de kanske ;) Men jag är ju bäst så.. :)


Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: terese

lilla bebis kommer oxå fylla år i mars :-D

2011-03-03 @ 09:01:29
Postat av: mormor

Gumman pappa fyller bara 52! Tur han inte läser din blogg:)

Puss

2011-03-05 @ 03:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback