Fel..

Ja alla klagar på min blogg just nu.. Den är nyuppdaterad men tjejen som gjort de åt mig har gjort massa fel å ja har ingen aning om hur jag ska fixa de.. :( Så om någon kan de här med bloggar så säg gärna till..
Ja vet inte ritkigt vad jag ska skriva.. Skolan hela förra veckan, nice.. Å sen jobbade jag igår.. Skulle vart på babyshower igår.. Jag hade sett framemot de länge för jag hade aldrig varit på de innan så ja tyckte de skulle bli jätte roligt men icka sa nicke.. På fredag eftermiddag ringde dom från jobbet å bad mig jobba.. Kan tyvärr inte säga nej när det är så nytt.. Så jag tror min kära vän blev besviken på mig.. :( Förstår henne men jag kan tyvärr inte dela på mig hur mycket jag än vill.. :(

Ska på kalas idag hos min älskade lilla systerdotter Maja som har fyllt 2 år.. :) Dock har jag ingen present för den ligger i våran bil som är på service, de va meningen att den skulle bli klar samma dag som vi lämnade in den men de skulle ta hela helgen så ja.. Men men.. Saga hade köpt present till henne för sina egna pengar hemma hos sin pappa.. Söta lilla snuttan.. Mammas hjärta är de.. <3

Annars vet ja inte vad som händer riktigt faktiskt.. Har något fel på min mage.. Efter mitt snitt ja gjorde för typ 1,5 årsen så har de fortfarande inte "växt ihop".. Magmusklerna ska ju sitta ihop eller va man säger men jag får ner en hel hand imellan dom.. Skit skumt.. Så ja ska till läkaren i veckan å kolla läget.. Mamma trodde att ja had fått ett bråk å att ja va tvungen att operera detta.. :O Ja vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: terese

mina magmuskler oxå suttit glest ända sen robin, ungefär 5cm mellan... skiträligt.

2011-03-20 @ 19:15:31
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback