allt

De går skit bra i skolan tycker jag.. Känns som om att ja ligger rätt bra till.. Jag hade G i alla ämnen i 9an eller ja i dom som man behöver för gymnasiet. Men nu hoppas jag att ja höjt dom.. Å anledningen till att ja läser "om" 9an är för att ja inte gått i skolan på sjukt länge så ja ville börja lite lugnt och sen blir de gymnasie nivå på komvux till hösten. För de fanns ingen som startade på "våren" så då hade ja fått vänta.. Men iallafall så är ja redan klar med min mattebok :D Gött.. Hehe.. Dock slipper ja inte matten utan ja ska repetera hela tiden så ja inte "glömmer" och sen ska ja få göra lite i en mattebok som heter "inför matte A" så vi får se.. Blir nog bra.. :)

Jobbar min sista provdag idag 16-20 men så ringde dom nyss å ville att ja skulle jobba redan imorgon igen mellan 10-17 :) Härligt.. hehe.. Kan ja snart ta bort mitt CSN lån.. :) Hoppas jag.. Vill inte ha den skiten men eftersom att ja inte fyllt 25 så får man ju de låga bidraget, vilket ja tycker suger k*k... Sjukt är de.. Men men..

Nyss tänt en brasa och hängt tvätt, snart hämta hem ungarna.. Innan ja ska köra till jobbet.. Baste kommer ju hem innan ja kör :) Men lika bra att hämta dom, för när han hämtar så glömer han hälften av deras saker eller så har han med sig halva dagis hem.. :P haha.. Karlar borde inte få hämta på dagis ;) Hehehe.. Nej skämt å sido..

Den 4april ska Ellioth opereras.. Usch, va blödig jag kommer att vara.. Fy.. Han ska ta bort en "sak" bakom näsan.. Han är alltid snorig och tät vilket har gjort att han hör dåligt och har svårt med talet å så.. Han har vart snorig sen han va runt halvåret.. Så nu jävlar ska vi få ett slut på detta..Ja vet ju att han kommer må bättre efteråt men de är ju så hemskt.. Måste se han med massa slangar å bli sövd å sånt.. :( Usch, kommer gråta som en stucken gris.. Mitt lilla barn.. :(

Idag kommer Anton lilla hit.. :) Hoppas de går lika bra som dom sista gångerna han vart här.. Då har de verkligen varit toppen bra.. Härligt.. Å han å Saga leker ju så bra nu.. Dom hittar alltid på en massa.. :) Han skriker aldrig när han är här längre, utan tvärtom.. Han tjötar hål i huvet på än :P Hahaha.. Jaja, bättre de är på de håller ju :D... Så nu är de jätte roligt att ha honom här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback