Svårt

Idag har jag tagit mitt livs svåraste beslut.. Saga ska få bo hos sin pappa på heltid ett tag nu.. Tills jag kommit på fötter och fått ett fast och tryggt boende.. Just nu kommer jag att hoppa runt bland olika boenden för att underlätta för alla.. Så hon kommer vara hos mig på helgen eller något sådant.. :( Men men, det är för hennes bästa och det är bara ett litet tag..
*Du får inte bli arg eller ledsen på mamma, Saga. Jag älskar dig och vill bara skydda dig*



Ja som dom flesta vet så bor jag ju hos min syster just nu.. Orkar inte diskutera om vem som ville göra slut osv för vi var lika duktiga båda två.. Vi kunde inte hålla sams om saker å ting. 



Barnen är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback