Op

Nu har det gått en vecka sedan jag gjorde min operation.. Jag gjorde ett bröstlyft med inplantat.. Så nej dom är inte större än innan, bara finare :) Ska åka och ta stygnen imorgon. Usch.. Vill verkligen inte vara med om det.. Syster Tilda följer med som stöd :P Haha..
Sen eftersom att antagligen alla vet om det redan så har jag och Sebastian lämnat varandra.. Jag bor just nu i falkenberg men kommer att bo i klippan när jag får en lägenhet där.. Vilket jag hoppas att det blir snart, så man kan komma på fötter igen..
Annars händer det inte ett skit tror jag.. Tackar för mig på ett tag. Kommer upp ny bloggdesign om ett tag.
Nu fick väl vissa människor precis som dom ville.. Härligt när man kan gynna folk.. 


Saknar Kendji sjukt mycket.. <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sydn att ni går skilda vägar memn mer synd att folk lägger sig i och gör allt dom kan för att förstöra!!

Det är ju bara du/han som vet hur ni har haft det så vad folk säger skit i det!!

Hoppas att du får det bra och att du fortsätter blogga.

2011-06-21 @ 11:53:43
Postat av: Micke

Hela Flashback tänker på dig, och härmed skänker jag en tanke till dig från oss alla.

Ta hand om dig raring!

2011-06-22 @ 00:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback