Kendji

Jaha, allt bara går neråt känns det som.. var och kollade på en lägenhet igår som jag skulle skrivit kontrakt på idag men tydligen inte.. dom ville ha 2 hyror IDAG!!! Vem fan har det?? Så säger hon, du får väl låna av någon.. Jaha av dig då eller din dumma jävla kärring.. Så ja, nu är jag tillbaka på ruta 1 igen.. Men men..




Annars händer det inte mycket faktiskt.. :(  Trött på alla jävla människor som bara tänker på sig själva hela tiden.. Ni hackar som fan på andra, men ni är inte så jävla mycket bättre själva. Jag gör fan allt för att detta ska bli så bra som möjligt för mina barn. Tror ni jag tycker det är roligt att lämna bort min dotter på heltid till sin pappa eller? Nej verkligen inte.. Men jag tänker iallafall på MINA BARN!!!!!!!




Saknar Kendji något enormt mycket.. Mosters lilla bebis.. Hoppas du har det bra uppe i himlen.. Moster tänker på dig varje dag.. Du hade varit en stor pojke nu ju.. Nästan 5 månader om jag inte minns fel.. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback