Far åt helvete

Fick en kommentar på bloggen nu.. Fy fan va löjligt.. Mina barn har det bra hos mig.. Men jag tänker på barnen och inte mig själv som vissa andra gör. Folk är så jävla själviska nu för tiden.. Saga har haft det jobbigt ett tag men har kommit på fötter igen och hon ska fan inte hamna där igen, så jag valde att hon skulle bo hos sin pappa för att hon behöver en fast punkt just nu.. Alice är hos sin pappa för att vi ska ha varannan vecka. Å Ellioth har ingen pappa så det är väl klart att jag måste ta hand om honom. Har en syster som hjälper mig med honom just nu. Så far åt helvete allihopa. Ni vet fan inte vad ni snackar om...!!!!!!!



Var ute och Kendji igår, fan vad jobbigt det var då.. :( Dock hade jag inte med mig något men jag tror att han blev glad bara att jag kom.. Mosters hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback