Vi

Många som undrar om de funkar mellan oss egentligen me tanke på va vi håller på med... :P Haha.. Det är så att vi har haft de upp å ner men nu ska vi verkligen försöka på riktigt.. Med rådgivning osv. Men jag älskar honom så jag hoppas verkligen att allt ska bli bra mellan oss.. Vill dela mitt liv med honom.. Alla planer vi har genom livet vill jag göra tillsammans med honom.. <3

Någon undrade om jag kunde ha en frågestund så visst kan jag ha de.. Ställ frågor så kommer jag att svara på dom på fredag eller lördag.. :) Jag svarar på allt..

Vart i skolan idag igen.. Och idag hade vi matte och svenska.. Har sjukt långa lektioner men de va roligt.. Funkar rätt okej och jag har ju min granne i samma klass så de är skönt.. Då har ja ju någon att prata med :) Men jag läser ju in 2 terminer på 1 termin så ja har fullt upp.. Har massa läxor som ska bli klart denna, nästa och nästa vecka igen.. Å de är rätt så stora saker men jag får ta tag i de.. Jag har ju lite spelrum mellan att ja slutar skolan och ungarna ska hämtas så de blir till att sätta sig på biblioteket så man inte går hem å gör de för då blir de väl till att man sätter sig vid datorn eller något annat så ja får sitta där.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback