Trött

Shit jag är verkligen inte van vid att gå i skolan.. visst ja går inte upp mycket tidigare än innan eller nått sånt men jag gör ju något å de är ja ju inte van vid så man är lite trött.. Å jag har så mycket att göra.. Men det är roligt.. Trivs faktiskt rätt bra.. Å eftersom att ja har grannen med så trivs jag bättre.. Hade vart jobbigt att vara själv faktiskt.. För klassen är ju inte direkt någon höjdare.. Visst dom är trevliga men man pratar ju inte med någon så.. :P Men de kanske inte är så konstigt eftersom att dom inte kan svenska så bra ;)

Öhm annars händer de inte så mycket.. Skönt nu när man är i skolan för barnen får lunch på dagis och frukost några dagar i veckan.. :) Lite lättare då.. Så slipper man laga mat tusen gånger om dagen.. Dom lär ju sig så mycket på dagis.. Vilket är väldigt bra..

Har ingen kamera så kan inte ta några kort på nånting.. Å min mobil är ju helt värdelös på att ta kort oxå så ja.. Vet inte riktig vad man ska göra.. Vem fan har råd att köpa en ny kamera då? Ja vill ju ha en systemkamera som alla andra.. Men men.. Har lite annat att spara till just nu så ja.. De kommer väl en tid då en kamera dyker upp oxå antagligen.. Synd bara för man missar mycket på barnen å så.. Ja älskar att ta kort på dom.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback