Trivs

Jaha, har vart i skolan idag igen.. :) Trivs bra faktiskt.. Det är roligt att träffa vuxet folk och ha något att göra.. :) Jag och Marlene, min granne.. Vi har roligt ihop också.. Hade matte och svenska idag.. Matten går okej men har lite svårt för vissa saker.. Men man lär väl sig med tiden.. Sen svenskan går bra.. Tycker jag iallafall.. :) Dock mycket att göra i svenskan men men.. Annars är de lugnt.. Ska till Terese imorgon.. Hälsa på lite.. Blir inte så ofta nu när vi bor så långt ifrån varandra.. Eller långt å långt men dryg väg.. :S Nej nu ska vi måla klart väggen.. Tack för mig..
Glöm inte att vi ska ha frågestund imorgon eller lördag så se till att fråga.. Har fått in några frågor iallafall.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback