Svar till Annie

Ångrar du att du skaffade barn så tidigt?tycker du inte du missar lite din egen ungdom?
Kommer aldrig att ångra mina barn.. Visst kanske det var tidigt men jag tänkte aldrig på att göra abort när jag väntade Saga.. Det fanns inte på kartan.. Visst missar jag min ungdom men jag kan göra allt sen om jag vill.. Men jag hade inget speciellt jag ville göra och nu pluggar jag till mitt drömyrke så nej jag ångrar ingenting.

tycker du om,och har bra kontakt med sebbes familj?
Jag och Sebastian umgås ju mest med hans mamma och pratar mycket med hans mormor och morfar men jag tycker att vi har bra kontakt.. Blivit lite mindre på senaste men innan pratade jag mycket med hans mamma..

förstår inte riktigt, ni har precis gift er, och nu pratar du om att ni ska skiljas? bråkar nu mycket? hur påverkar det egentligen era barn? Har du tänkt på att Elliot kanske också tar efter ert beteende om det är mycket skrik och bråk hemma??!
Nu är det ju så att vi har varit gifta i över 1 år och vi har haft det upp och ner i förhållandet men bråkar aldrig inför barnen om du nu tror det. Så det har inget med Ellioths beteende att göra.. Vi har vart hos olika barn psykologer med honom å han har troligen någon form av adhd men är för tidigt att säga just nu men de har inget med oss att göra.. Våra barn påverkas inte av oss eftersom att vi oftast är sams inför barnen och alla bråkar så är det bara.. Det gör ju barnen oxå så dom har inte märkt något ovanligt.. Inte mer än va andra barn har.. Alla bråkar i ett förhållande så är det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback