Sjukan

Saga har alltid vart dålig med maten sen hon va liten men nu på senaste har de blivit värre och dom sista två veckorna har hon nästan inte ätit alls så på 1,5 månad har hon gått ner nästan 2 kg så jag åkte till vc idag å dom rådde mig till att ringa barnakuten så imorgon blir det barnakuten i helsingborg för dom va sjukt oroade över henne så ja. Det är bara att åka dit.. Stackars lilla barn.. Undra vad det är med henne?! Uppmärksamhet? Ingen aning.. Vi får se..

Ellioth va hos öronläkaren igår pga hans dåliga hörsel och de visade sig att han hade vaxproppar som va ca 2-3 mm tjocka som suttit jätte långt in i örat och de hade jag aldrig kunnat ta ut själv sa han för man pillar inte så långt in.. Så doktorn tog bort de.. Skit äckligt.. Sen ska han in på operation för att ta bort en körtel bakom nästan.. Nej inte polyper utan en körtel som växer bort i tonåren men hans va extremt stor och måste bort nu.. Det är anledningen till att han vart tät i näsan å snorig i två år nu så de ska bli jätte skönt för honom att ta bort den.. Men det kommer bli hemskt att söva honom.. Usch, men som tur är får jag följa med in till operationssalen tills han somnat.. :(

Nähä annars så.. Ja.. Skolan är sjukt stressigt.. Jag har jätte mycket.. Men de är inte konstigt eftersom att jag läser två terminer på en termin men men.. Just nu hinner jag med men de blir väl värre..

Älskar mina underbara barn och min man såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback