Sista frågorna

oj 30 mil varje dag? När ska han hinna umgås med er?
Han jobbar bara till 13.. Så det är inga problem. Samma som om man hade jobbat 7-16..

Vad tycker din släkt om baste?
Det är ingen som tycker illa om honom.



Vad tycker dina andra barn om allt?
Mina barn är ju inte så stora och jag vet inte riktigt vad du menar med frågan heller.. Men dom tycker ju såklart om Baste.. Ellioth kallar ju han pappa å de är ju Alice pappa..


Angående bilderna på dig på nätet: vet du vem som lagt ut dem?
Ja du, jag vet inte faktiskt.. Jag har anmält det flera gånger men inget händer. Å nej det är inte personen du nämnde..

Slutar nu att svara på frågor.. Men detta va lite roligt så jag kommer att hålla en ny om ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback