Prover

Saga va inne och tog prover idag.. Får svaren i veckan och visar dom inget konstigt kommer dom att skicka henne till barnpsykologen för att se vad det är med henne.. Jag har ingen aning för hon säger att hon inte är hungri bara.. Men men.. Vi får se.

Öhm jaha.. Älskling snarkar inne i sovrummet och jag sitter här med mina sömnproblem och andra nya symptom.. Haft huvudvärk i ca 6 månader nu och hur mycket ja än snabbat på de så är de forfrande 2 veckor kvar tills ja får gå till "hjärndoktorn" nevrologen eller va de heter.. Ska göra röntgen på min lilla skalle.. Men jag tror jag vet vad felet är, ska ringa i veckan och kräva att få göra dessa tester.. Är fett nervös.. Vi får se.. Tänker inte skriva ut de så de är ingen ide att ni frågar.. Ni får väl titta in i mellanåt eller nått..

Mycket i skolan.. Haft 3 prov denna veckan.. Svenska, matte och engelska.. Och det gick faktiskt bra.. Ska ha ett nästa vecka eller om de va nästa igen.. Ja vet inte.. Men ja har sjukt mycket att göra, iallafall i svenskan.. Dom andra ämenerna jobbar vi lite i den takten vi hinner med men i svenskan är de fullgas hela tiden.. Men de är rätt skönt faktiskt.. Just nu är ja klar med förra veckans saker att göra så nu har ja fått nytt så de är bara att jobba på :) Hoppas på bra betyg i slutet oxå.. :) Så till hösten blir de "gymnasiet" på komvux nivå.. 1,5 år sen omvårdnadsprogramet på komvux 1,5 år å sen 3 år på skk programet och sen jobba ca 1 år å sen 1,5 år som barnmorska.. UNDERBART liv ja kommer att ha ett tag nu va?! Mmmmmm...

Söndag blir de att lämna Saga till sin pappa igen och så blir de kalas hos Cicci som fyllt 35 år :) Blir fullt ös med alla ungar, inte bara mina utan allas :D Hahha.. Å så får ja ju träffa mina unaderbara syskonbarn.. Maja, Memphis och de nya tillskottet Diezel.. :) Maja har äntligen börjat tycka om mig, jätte roligt.. Innan hatade hon mig men nu funkar de toppen.. Synd bara att ja bor långt ifrån henne så jag inte kan passa henne ibland.. :( Memphis är ilsken till tusen så han kan man inte komma nära :P Hahaha.. Han slår allt i sin väg.. Nästan som Ellioth ;) Sen lilleman han är ju en bebis på typ 1 vecka nu så han gillar säkert mig.. Han spydde ner mig sist ja träffa han men men ;) Hahha..

Får väl försöka sova igen då.. De går inte så bra om ja får säga mitt.. Men men.. Tack å hej för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback