Moster

I torsdags blev jag moster till en liten pojke.. :) Var och hälsade på i fredags.. Gud så liten han va.. :) Man är ju van vid sina klumpar här hemma.. :P Hoppas att Saga är frisk imorgon så vi kan hälsa på igen så barnen får se sin nya kusin..
Händer inte mycket annars tror ja.. Älskling tapetserar sovrummet just nu.. :) Så vi kan bli klara någon jävla gång.. :P har ju fått huset värderat till betydligt mer än vi köpte det för så vi hoppas på att få mycket inför försäljning sen.. Vet dock inte när de blir.. För krångliga jag ändrar mig hela tiden.. Trivs ju så bra i skolan och barnen har de bra på dagis så funderar på att vänta med att flytta tills ja är klar, eller ja fram tills ja börjar högskolan.. För om vi flyttar till laholm då så kommer ja att plugga i halmstad och de är ju inte alls långt :)
Denna veckan har vart ett helvete.. Ellioth och Alice har skrikit från de att dom har gått upp tills dom har lagt sig.. SKIT jobbigt.. Ellioth är värst som vanligt.. Får snart panik.. Å mitt huvud exploderar snart.. :( Men men.. Nu ska ja steka pannkakor till barnen som dom kan äta till middag sen.. Lika bra att göra de nu istället för när dom är hungriga för då blir de inte många stekta kan ja lova så de blir nu..
Nej skriver mer imorgon tror ja.. Tack å hej för mig..
Familjen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis moster Fanny! :)

Va kul o göra om o tapetsera! Jag kollar tapeter o möbler för fullt oh vill bara renoveringen ska va klar NU sa jag kan börja pa mitt jobb. INREDA! Men snickarna har inte ens börjat än sa ja far nog sta ut me tanken o vänta med min inredning :(

2011-01-23 @ 12:08:48
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback