Mer frågor


behandlar inte sebbe elliot som sin son?
Jo Ellioth kallar ju han för pappa eftersom att han vart med sen han va 7 månader. Men som jag skrivit tidigare så tycker inte jag att han behandlar Ellioth som han behandlar Anton..

när ska ni sälja huset?
Huset ska ut på annons nästa vecka..

ska alice bara bo hos dig om ni skiljer er?
Skiljer vi oss kommer hon att vara varannan vecka.

ska sebastian flytta med till lägengeten?
Som de ser ut nu så ja..


Jag kan skriva lite om barnen..

Saga blir 5 år i juni. Hon är en späd liten dam. Precis som sin pappa.. :)
Hon älskar att pyssla och baka. Hon fick massa scrap boking eller va de heter i julklapp av sin moster som oxå håller på med sånt. Hon är mer eller mindre uppväxt hos mormor.. Då jag flyttade hem när det tog slut mellan mig och hennes pappa.. Så jag började jobba när hon va 5 månader för att jag ville ta hand om henne själv så jag jobbade så ja kunde fixa eget boende. Hon är hos sin pappa varannan vecka.

Ellioth blir 3 i maj.. :) Stora killen.. Han är en bastant pojk precis som sin biologiska pappa :) Inget illa menat för flickorna kommer att slåss om honom när han blir stor.. Ett vackert barn.. Blond och BRUNA ögon.. Super fint.
Han är extremt överaktiv men älskar att puzzla.. Han har även sin snutte som en kär ägodel. Vet inte vad jag ska säga om honom riktigt mer än att han är super mysig unge och väldigt mammig..

Alice är 14 månader. Oxå en bastant unge.. Haha.. Kan inte tro att hon är prematur.. Hon föddes 2 månader förtidigt.. Men klarade sig bra.. Hon kom inte efter i utvekling eller något sånt som prem barn kan göra.. Hon älskar att äta :) Och hänga mig i byxorna. Hehe.. Hon är ju inte så gammal så lite svårt att skriva om henne.. Men hon är ett sjukt sött barn med.. :)

Alla mina barn är fina..
Har inga bilder på denna datorn men kommer att lägga upp så fort jag kan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback