Frågestund.

Ja då börjar jag så smått med frågestunden, har fått några frågor.. Några är väldigt lika så lägger inte ut dom som är lika.. Å jag ska svara så gott jag kan..
Varför gick du ut så tidigt med att ni skulle skiljas?
Antagligen för att jag va sur och irriterad.. 

hur gör du med lägenheten du fick?
Kommer att flytta in den 1 april.


ska ni ha fler barn?
Å nej, det ska vi inte..

har han/du vart otrogen?
Nej ingen av oss har vart otrogna.

varför vill ni sälja huset?
För att jag inte trivs.

bantar du? :)
Nej det behövs inte, jag är naturligt smal ;)

Har din son fått diagnosen adhd konstaterad eller är det du själv som tror att han har det?
Nej den har inte konstaterad av någon än.. Men dagis personal märker av det och jag har även vart hos massa olika psykologer. Men dom är inte säkra än. Men ska på nya undersökningar.

Varför går det upp o ner i förhållandet?
För att vi har sjukt olika värderingar på saker å ting.. Å vill inte uppfostra barnen på samma sätt.

Såhär med facit i hand, vad tycker du om tråden som (fortfarande är aktiv) finns på Flashback? Nånting du ångrar?
Hahaha, ja du.. Jag vet inte riktigt.. Är väl coolt med en fanclub ;)
Nej varför skulle jag ångra de? Det är ju inte jag som skriver :P

var dina barn planerade eller inte?
Nej dom har inte vart planerade.

varför ville ni skiljas?
Det funkar inte alltid som man vill.

hur får ni ihop ekonomin nu när du studerar?
CSN

Är det svårt att vara "plastmamma" åt hans son???har du bra kontakt med mamman till Anton?
Ja det är väldigt svårt. Inte just för att han är ett barn för de spelar ingenroll om de är ett barn mer eller mindre här utan just för att han inte pratar med mig. Och nej jag har ingen kontakt med hans mamma, slipper helst också.

Tror du att du kommer bli gravid igen?
Nej det kommer jag inte.

Har du bra kontakt med din familj och vem har du bäst/sämst kontakt med och varför?!
Jag hade bra kontakt med dom men sen jag flyttade så blev de mindre.. Vilket är jätte tråkigt.. Jag vet inte vem jag har mest kontakt med, de är väl mamma. Minst vet ja inte.. Pappa tror jag.. :S

Vad kommer nästa tatuering bli???
Jag vet inte, jag håller på med min rygg nu. Så när den är klar så är jag inte helt säker än. Kanske japansk på den andra armen.


Ställ gärna fler frågor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback