Fortsättning frågestund *update*

Var ligger lägenheten?
Lägenheten ligger i falkenberg.

Hur mår du?
Jag mår väl okej.. Det är upp och ner.. Mycket just nu.

Saknar du något i ditt liv?
Jag vet inte, de gör säkert alla.. Men jag saknar väl mest att ha någon att umgås med. Dock lite bättre nu när jag går i skolan..

Är det något du ångrar?
Förstår inte frågan riktigt om det ska vara om jag ångrar något i livet eller just nu.. Men jag har massa saker att ångra. Men man lär sig aldrig av sina misstag. Man gör bara om dom gång på gång..

Har dina barn samma pappa? Har förstått att några har det? Om dom inte har det, vem är dom?
Nej det har dom inte. Saga har en pappa som heter Christian, 26 år i från falkenberg.
Ellioths pappa heter Kristoffer även kallad Bäckis, 26 år ifrån falkenberg.
Alice pappa vet ni ju, det är ju Sebastian. 29 år :)

Träffar barnen sina pappor?
Saga är hos sin varannan vecka och Ellioth träffar dock inte sin. Och Ellioth får ta ställning till det själv när han vill. Jag kommer såklart att berätta att han har en annan pappa. Inget jag skulle dölja för honom någonsin. Så fort han blir lite större och förstår så kommer jag att berätta för honom.


Kommer att fortsätta över helgen att svara på frågor så ni har tills imorgon kväll på er.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback