trött

Idag är jag sjukt trött.. Haft svårt att sova i natt.. Mycket att tänka på i skolan osv.. Har jätte mycket att göra.. Men jag visste ju att det skulle bli tufft nu denna terminen eftersom att ja läser 2 terminer på 1.. :) Men men.. Det är roligt iallafall..

Annars vet jag inte om det händer så mycket.. Älskling är och gaddar sig och imorgon är det min tur.. Ska göra klart mitt träd på ryggen.. :) Blir nog bra tror jag :)

Funderar på att lära mig polska.. Någon som kan? :D Hehe.. Mamma kan ju men hon kan inte lära ut.. Jag vill inte lära mig skriva och läsa mest prata och förstå.. Tycker det hade vart roligt att lära sig något nytt.. :) Många tycker säkert att jag är helt dum i huvet som vill lära mig det men jag tycker att de hade vart roligt.. Mamma lärde oss aldrig när vi va små tyvärr.. Vi har ju alltid pratat svenska hemma eftersom att mamma själv kom hit som väldigt litet barn.. Hon kan bara prata.. Inte läsa å skriva.. Å förstå såklart.. Men vi får se, kanske någon i min klass som kan lära mig :D Hehe..

Har precis målat dörren så nu är jag trött i armen. Ska nog göra lite matte innan älskling kommer hem och stör mig ;) Håller på med geometri just nu och de går jävligt bra.. :D

på söndag ska vi på kalas i falkenberg.. Cicci har fyllt 35 år :) Gamla tanten ;) Heheh.. Nej då.. Å så får ja träffa mina underbara syskonbarn.. Älskade Maja, Memphis och Kendji <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback