sälen

Måste först svara på några saker som folk skrivit.. Någon vid namn Maya.. Hon skriver att jag ska bli som min syster och aldrig lämna barnen.. Hon klagar ju bara på sitt liv å hade hon lämnat bort barnen ibland så kanske hon hade blivit lite gladare.. Menar inget illa om min syster för hon klarar av saker å ting bra men ibland måste man släppa på sin stolthet och lämna barnen.. Jag har nästan aldrig barnvakt åt mina barn.. Saga är hos sin pappa varannan vecka å ibland hos sin mormor för hon älskar att vara där.. Dom andra har vi nästan aldrig barnvakt till.. Så ta reda på fakta innan ni säger saker..

Ja då fortsätter vi..
Vi var ju i sälen.. Hade jätte roligt.. :) Första dagen gick dock inte så bra. Haha.. Slog mig rätt rejält.. Men de va bara på de igen.. :D Hahah.. Kallt som tusan var det med.. Sista dagen så grillade vi på kvällen.. Dom hade såna "hyddor" som man kunde grilla i.. Så vi köpte lite kött å slängde på.. -12 ute.. Blev kallare sen så vi skyndade oss in igen.. Men det var jätte mysigt :) Vi hade ju inget kök på rummet så vi fick ju äta ute hela tiden å de va ju inte de billigaste men men.. De visste vi ju inte innan.. Men så kom vi ju på att man kunde grilla så nu har man grillat för första gången i år :D GÖTT.. Men vi hade mysigt iallafall.. Skönt att komma bort lite ibland.. Å ja skiter i va andra säger.. Dom som skriver sånt är nog såna som inte har barn.. För alla som har barn vet att man måste ha lite egentid ibland.. Ibland rinner det bara över å man behöver en pause.. Så är de bara.. Dom som tycker att egentind ibland är något dåligt.. Kul för er att ni inte behöver de.. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Egentid är skitviktigt! Jag har bara Neo varannan vecka, men även då så vill han sova hos mina föräldrar ibland och det ser jag inget fel i. Han tycker ju att det är kul där också och mysigt. Blir ju lite bortskämd av mormor och morfar ;) Blir han definitivt INTE hemma så :P Fortsätt med egentiden och skit i alla negativa fanskap som gnäller!

2011-02-27 @ 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback