Jävla sjukvård

Jag har ju som sagt haft huvudvärk i några månader nu och jag får bara allt fler symptom vilket oroar mig väldigt mycket.. Bokade en ny tid på vc för att få svar på detta.. Han bad mig åka in akut för han tyckte att det lät väldigt allvarligt.. Åkte in direkt ju, orolig som man va.. Kommer dit med min remis från läkaren på vc och får komma in direkt å då blev jag lite orolig eftersom att man aldrig får komma in på flera timmar så dom tyckte oxå att det var allvarligt till en början.. Men ja får komma in å dom tar blodtrycket å sen får jag vila.. Ligger där i några timmar så jag ringer på klockan å undrar vad fan som händer.. Dom säger till mig att dom TROR att det är migrän.. Arg som jag va så sa ja till dom att läsa min journal så ser dom att jag är utredd för migrän och det är de INTE... Så jag frågar igen om dom ska göra något men de hade dom inte tänkt.. Nähä tack för den jävla puckon.. Blir man inskickad akut men får ingen hjälp? :O Jävla sjujkvård man har.. När jag är klar med min skk utbl. så ska jag fan inte bete mig på de viset..
Å pga detta så missade jag min tatto tid.. :( Jävla skit.. Hoppas att jag får en ny tid ganska så omgående så jag kan bli klar.. Inte så snyggt att gå runt halvfärdig.. Dock är de ju ingen som ser den men ändå :P Hehe.. Man vet ju själv att den inte är klar..
Igår körde vi en sväng till höör och gick på city gross.. :) Å sen körde vi en sväng till svärmor och snackade lite :) Dom ska ju på semester nästa vecka tror ja att de va.. HÄRLIGT.. Inte alls avis ju.. Efter det så körde vi vidare till helsingborg och träffade syster på IKEA.. Hon messa och sa att dom skulle dit en sväng så vi körde dit.. Barnen fick lite korv och glass.. Å ja åt oxå glass såklart.. Den är så sjukt god där.. :) Efter de så körde vi hem, barnen fick sitt godis och sen va de sängen.. Fick även ett bad :)
Idag blir det till att hämta hem min stora tös som vart hos sin pappa hela veckan.. :) <3
Älskar min familj <3<3<3<3<3
Jag har ju som sagt haft huvudvärk i några månader nu och jag får bara allt fler symptom vilket oroar mig väldigt mycket.. Bokade en ny tid på vc för att få svar på detta.. Han bad mig åka in akut för han tyckte att det lät väldigt allvarligt.. Åkte in direkt ju, orolig som man va.. Kommer dit med min remis från läkaren på vc och får komma in direkt å då blev jag lite orolig eftersom att man aldrig får komma in på flera timmar så dom tyckte oxå att det var allvarligt till en början.. Men ja får komma in å dom tar blodtrycket å sen får jag vila.. Ligger där i några timmar så jag ringer på klockan å undrar vad fan som händer.. Dom säger till mig att dom TROR att det är migrän.. Arg som jag va så sa ja till dom att läsa min journal så ser dom att jag är utredd för migrän och det är de INTE... Så jag frågar igen om dom ska göra något men de hade dom inte tänkt.. Nähä tack för den jävla puckon.. Blir man inskickad akut men får ingen hjälp? :O Jävla sjujkvård man har.. När jag är klar med min skk utbl. så ska jag fan inte bete mig på de viset..

Å pga detta så missade jag min tatto tid.. :( Jävla skit.. Hoppas att jag får en ny tid ganska så omgående så jag kan bli klar.. Inte så snyggt att gå runt halvfärdig.. Dock är de ju ingen som ser den men ändå :P Hehe.. Man vet ju själv att den inte är klar..

Igår körde vi en sväng till höör och gick på city gross.. :) Å sen körde vi en sväng till svärmor och snackade lite :) Dom ska ju på semester nästa vecka tror ja att de va.. HÄRLIGT.. Inte alls avis ju.. Efter det så körde vi vidare till helsingborg och träffade syster på IKEA.. Hon messa och sa att dom skulle dit en sväng så vi körde dit.. Barnen fick lite korv och glass.. Å ja åt oxå glass såklart.. Den är så sjukt god där.. :) Efter de så körde vi hem, barnen fick sitt godis och sen va de sängen.. Fick även ett bad :)

Idag blir det till att hämta hem min stora tös som vart hos sin pappa hela veckan.. :) <3
Älskar min familj <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback