Drygt..

Sitter här idag då.. Drygt.. :( Har ett samhälls arbete att göra men de är ju så drygt.. Allt är drygt just nu.. Undra varför? Sitter jag i skolan så tycker jag det är rätt så roligt men hemma får man ingen ro till att göra de.. Har ingen aning om varför faktiskt.. Allt är verkligen skit tråkigt nu för tiden.. De går upp å ner.. Vissa dagar är jag verkligen på topp å allt är underbart men vissa dagar så är allt i botten.. Jag är inte sur eller nått sånt för jag är ändå lixom på "bra humör" men inget är roligt och jag orkar inte göra nånting.. Jaja de går väl över nångång..

Imorgon så ska jag och dom "stora" barnen gå på bio.. Dom vill se Trassel.. Så imorgon blir det en heldag med dom två.. :) Bio, McDonalds osv, godis :) Härligt.. Får se hur de går på bion för den va ju fan 1,40h lång.. Herregud vilken lång barnfilm..

På söndag ska jag köra upp min stora tjej till sin pappa å Marlene följer med mig för vi ska till gekås oxå hade vi tänkt.. :) Behöver lite nödvändiga saker.. Men känner jag mig rätt så följer det med något annat hem i kassen med ;) Hehe..

Annars händer det inte mycket.. Tror jag..?! Jo, på sportlovet som man kallar de när man går i skolan :D Haha.. så ska jag och hjärtat åka till sälen och åka skidor.. :P Jag är helt värdelös på de om jag får säga mitt medans Baste är grym på att åka så han får väl lära mig.. Sist gick de verkligen inte bra så vi hoppas de går bättre denna gången :D

Har ju varit hos läkaren med min huvudvärk och de gick rätt bra faktiskt.. Läkaren ville verkligen hjälpa mig.. Han tänker prova massa olika behandlingar för alla olika huvudvärkar tills han hittar den rätta.. Just nu har jag syrgas hemma.. hahaha.. En sån skit stor tub som jag ska andas i å se om de hjälper.. Men de hjälper inte så vi hoppas att nästa behandling funkar bättre..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Syrgas mot huvudvärk? Ja där ser man, mycket man inte vet :)))

2011-02-11 @ 11:07:13
URL: http://zzannizz.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt du har fått tag i en läkare som verkligen hjälper dig nu! Jag förstår hur du känner de här me humöret! Ja e likadan själv ibland! Men ja tror de har å göra me de trista vädret oxå, blir skönt när våren kommer och man kan va ute mer med barn å så!

2011-02-11 @ 13:16:39
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback