Alla <3 dag!

I helgen så var jag och dom stora barnen på bio och såg trassel.. :) Dom tyckte det var jätte spännande för dom fick ju popcorn och sånt.. Efter det blev det MAX så det va poppis.. Dom hade en toppen kväll tror jag.. Dom sa de iallafall :) Å Anton sa för första gången att han älskade mig.. :D WOW.. Det går framåt..


Sen på söndagen så skulle Saga till sin pappa.. Marlene, min klasskompis och nästan granne följde med mig.. För vi skulle till gekås :) Shoppade rätt mycket tycker jag.. Fast Marlene va värre ;) Hehe.. Fanns mycket fint man ville ha.. Gjorde ett fynd, köpte en skit snygg ESPRIT tröja som kostade 119:- :) Hehe.. BILLIGT! Köpte en traktor till Ellioth för typ 12 kr å han älskade den, han skulle till och med sova med den.. Haha.. Han har aldrig visat sådan uppskattning för något innan så jag blev jätte glad.

Sen var det dags för skola igen.. Var ju alla hjärtans dag å allt.. :) Gick med Marlene hem efter skolan och käkade lite och kollade på smink.. Hon säljer MARY KAY.. Hittade massa jag ville ha så detta kommer bli DYRT :D Hehe.. Sen körde jag och hämtade ungarna.. Kommer hem till en söt nalle.. Älskling hade köpt den nallen som jag samlar på.. :) Har en hel del nu faktiskt.. Jätte fina är dom.. Å hjärtat fick en sten som det stod "för evigt" på :) Jätte fin.. Å så fick jag en jätte fin blomma av min mamma.. En krukväxt var det, röda små rosor och så satt den i en virkad kruka med ett vitt band och ett trähjärta hängde ifrån den.. SÅ FIN.. Ska lägga ut bild men hinner inte innan skolan nu så tänkte göra det när jag kommer hem sen.. Ska klippa mig idag.. :D Men har inte bestämt om jag ska toppa det och spara längden eller om jag ska klippa av det helt..?! Hmm.,. Ja vi får se.. Sen ikväll blir det Me&I party hemma hos Marlene :) Roligt.. DYRT! :D Haha..

Kommentarer
Postat av: Nathalie Stolpe Björk

Skulle jag fixa din blogg? Kan göra det nästa vecka? För just nu är jag i Stockholm, men kan du typ tänka ut hur du vill ha eller får jag fria händer?

För övrigt så ÄLSKAR jag verkligen din blogg! Kram Nathalie

2011-02-16 @ 01:08:40
URL: http://nathastolpe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback