upplåst

Nu har jag testat att låsa upp bloggen.. Se hur länge det funkar.. Som ni märker mår jag inte så jätte bra men vi försöker kämpa över jul och nyår.. Synd om barnen om vi hade varit borta på julafton.. Ja annars flyter allt på.. Barnen mår fint.. Saga har dock kommit in i den jobbiga perioden mellan 5-6 år, hon är rädd för allt och är väldigt lättretlig.. Men de går nog över snart.. Anton är som vanligt, står still lite i utvecklingen just nu som dom gör i den åldern.. Men jag och han har äntligen en super relation.. Han säger ofta att han saknar mig och tycker om mig och kommer nästan alltid hem med teckningar till mig ifrån dagis :) härligt! Ellioth har fått en talpedagog på dagis så nu har han börjat med meningar som man oftast förstår, vilket är jätte bra för hans utbrott har minskat lite sedan han kan uttrycka sig bättre.. :) Alice har 2 års trotts.. Hon är överallt och ingenstans.. Skriker, slåss, kastar mat osv.. Unge ;) Ja annars händer det inte så mycket.. Jag är sjukt kär i min man.. Så skönt att vårt förhållande är toppen igen.. Vill inte leva utan honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback