orkar inte..

Jag är inte så aktiv här längre känns det som.. Å ingen läser, kanske för att jag låst bloggen.. Funderar på att öppna upp den igen.. Men vet inte riktigt.. Iallfall så började helvetet med graviditeten igen.. Åkte in med ambulans den 5 november med kraftiga värkar.. Låg med värkstoppande dropp i 2 dagar innan dom tog bort de, sedan övergick smärtan till njuren under den tiden jag var på sjukhuet.. Å det visade sig att det är samma som med Alice, vidgat njurbäcken plus njursten.. Så jag låg inne i 2 veckor, dom proppade mig full med smärtstillande att jag knappt var vid medvetande vissa dagar, men fick åka hem med smärtstillande tabletter och hoppas på det bästa.. Har klarat mig utan dom nu i ca 1 vecka men idag kom de igen.. :( Fett ont har jag, de är därför jag sitter här vid datorn.. Kan inte sova just nu.. Men vi hoppas att jag ska klara mig över nyår iallfall.. Vill inte ligga inne då å synd om bebis att komma i slutet på dec.. Så vi hoppas å peppar.. Därfär jag inte åker in i första taget för jag vill verkligen försöka stå ut tills januari, men de blir svårt tror ja. Sen ska vi på tillväxt ul den 15 dec. Kolla hur stor han blir. Orkar inte ha det så här länge till. Jag mår så dåligt.


Å ja, ungarna dom växer å lär sig nya hyss varje dag.. :P Hehe. Ellioth har fått en talpedaog eller va de heter på dagis.. Så nu börjar man förstå mer av det han säger å klarar även av att säga några meningar :) ÄNTLIGEN! Märks att han inte blir lite frustrerad längre.. Så det är ju skönt. Alice hon har kommit in i en 2 års trotts.. Helt sjukt vad dryg hon är.. Skriker, slåss, gapar, kastar sin mat, osv. Skit unge.. :P Saga och Anton dom mår bra dom med.. Dom utvecklas dock inte lika fort längre i och med att dom har kommit upp i ålder där det inte händer så där jätte mycket. Men den senaste tiden så har jag och Anton äntligen kommit överens.. Ja de va vi innan med men inte som nu.. Han är super härlig. När jag kom hem ifrån sjukhuset så fick jag en massa teckningar och han sa att han hade saknat mig jätte mycket å sånt.. Gulliga unge.. Saga har däremot kommit in i någon sur period där inget passar fröken.. Hon surar för allt.


Nästan alla julklappar är klara.. Ska bara köpa till systersonen Memphis, älsklingen och den som jag fick i paket dragningen. (Kan inte avslöja det här) så ja sen är man klar.. Ja Ellioth skulle ha något litet till.. För dom två stora har fått rätt mycket saker men dom uppskattar det på ett annat vis än dom små.. Dom små blir glada men dom förstår inte riktigt innebörden med de.. Men de ska bli roligt, hela familjen blir samlad på julafton.. Å på nyår blir vi nog själva igen.. Om inte några av våra vänner skulle komma.. Vi har lyckats hitta några helt underbara vänner.. Ställer upp och ja, dom är super mysiga.. Deras dotter går ihop med Alice på dagis.. :) Så det är roligt..


Nej nu får ja väl försöka att sova.. Älskar hela familjen. Måste även säga att jag har en helt fantastisk man.. Han har ställt upp som aldrig förr.. Han gör allt för mig. Han fixade å donade under sjukhusvistelsen och han fortsätter med det.. Han hjälper mig hela tiden å han finns där för mig.. Älskar honom jätte mycket. Jag är så glad att vi hittade varandra igen. Insåg under sommaren att jag inte kunde leva utan honom.. Han är MIN man och kommer alltid att förbli MIN!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback