mvc

Var på mvc i förmiddags på vanlig kontroll.. Gick bra.. Men vi väntar ett stort barn.. Just nu i v32+4 så tippade hon honom till ca 2400-2600g och fulltid runt 4900 :O jävlar.. Haha.. Så hon sa, ja ni kommer få gosa med kinder och lår ;) och kommer troligtvis att bli snittad i v34+. Jag måste lixom börja leva normalt igen. Min bm skulle skicka papper till förlossningen i Helsingborg.. Läkarna har sagt att jag ska försöka hålla mig till 34 så kan dom ta ut honom då. Och anledningen till snitt är för att det hade blivit en jobbig förlossning om jag både hade ont av de jag har ont av och extrema värkar. Tyvärr.. Hade hellre fött vanligt. Men men.. Å som tur är kommer min kära syster och passar barnen under förlossningen.. Å blir de akut innan dess så tar våra underbara vänner barnen till syster kommer.. Jaha. Har legat i sängen sedan kl 12 idag. Haft så sjukt ont idag. Vissa dagar är bättre än andra. Lyckades ta mig ur sängen runt 18.30 för att få i mig lite mat.. Sen såg vi lite på tv. Sen följde hjärtat mitt med till sängen och gosade lite med mig.. Kommer dock inte kunna sova. Har på tok för ont.. Imorgon är det nyår :) bjudna på middag hos våra vänner, två gator bort. Hoppas verkligen på att kunna gå men just nu ser det inte så ljust ut. :( men annars kommer dom å skjuter lite raketer med oss.. Tur man har förstående vänner.. All kärlek till dom. Anette och Ambjörn <3 Även mycket kärlek till min man som tar hand om allt.. Tycker så synd om honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback