Jul

Julafton imorgon då ja. Fan va tiden har gått fort.. :) Blir en lugn dag med familjen.. Första julen på länge vi firar utan något annan än oss själva.. Så imorgon blir det bara mys med vår egen familj.. Mysigt.. Igår klädde barnen granen.. Blev rätt nöjd iår.. Vi fick tag på en fin gran. Men vågar fan inte lägga under paketen än för vi har två klåfingriga barn här hemma ;) Haha.. Dom hade varit väck direkt. Kommer ha nog med att göra när Alice är på granen.. Hon är en liten tjuv, snor allt hon kommer åt å så när hon vet att hon inte får ha de å vi kommer så springer hon å gömmer sig under bordet i köket ;)

Längtar tills jag går in i v34-35 så jag äntligen kan få bli av med detta.. Så jävla skönt det ska bli att få vara smärtfri.. Eller a, smärtfri är man ju inte efteråt men då har man ju en anledning till att ha lite ont ;) Då är de inte samma sak. Men vet fortfarande inte om jag ska be om snitt eller om jag ska föda vanligt.. Just nu är jag sjukt rädd för både och.. Snitt gillar ja inte för det var sjukt otäckt.. Värsta jag gjort.. Blä. Å föda vanligt, hmm.. Man läser ju till höger och vänster att läkarna tar dö på bebisarna.. Herromdagen hade läkaren vridit nacken av en bebis lixom.. Så ja ve inte just nu.. Är jävligt nervös.. :( Borde inte vara nervös med tanke på att det är mitt 4de barn.. Men men..

Måste säga att jag och Sebastian har det bättre än någonsin.. Hur skönt som helst.. Visst är det lite små gnabb ibland men vilka förhållanden har inte det?! Men vi behövde npg bara inse att vi inte kan vara utan varnandra.. Älskar honon nu och för alltid.. Kan inte tänka mig ett liv utan honom.. Han är ju trotts allt pappa till 3 av mina barn med.. Kan inte bara kasta bort allt.. Älskar dig hjärtat <3

Nej nu ska jag vila lite, har fett ont i mina njurar idag IGEN.. Ovanligt va?! Det värsta är att det har börjat sätta sig i båda nu.. Innan hade jag bara ont i höger å å satt det mest i magen men nu har det bärjat göra ont i ryggen med, plus att min vänstra har börjar nu med.. Fruktansvärt att ha ont i båda samtidigt.. Å så har jag sjukt mycket sammandragningar på detta, som oxå gör ont när dom kommer. Å det härmed njurarna, Baste har kollat upp vad man ska undvika att äta å dricka osv, å jag följer det nästan fullt ut, men det hjälper inte ändå.. :( Jobbigt..Men tur att jag har mitt hjärta för han fixar å donar å låter mig vila jätte mycket.. Stor i stor skuld till han när bebis kommit och jag kommit på fötter igen.. Kan nog inte tacka han tillräckligt för allt han gjort för mig och barnen under denna tiden.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback