Peppa

Jag har fått massa pepp om att inte låsa bloggen.. Så jag överväger lite om ni undrar varför lösen inte kommer.. Men jag väntar lite iallafall.. Men ibland orkar man inte med alla dumma jävla kommentarer.. Skit jobbigt.. Fast man vet själv att de inte stämmer så vänder man ändå taggarna utåt.. Men men.. Vi får se..

Idag va de Ellioths OP dag.. Och de gick fint.. Vi kom dit runt 7,30 och fick träffa läkaren som skulle operera honom.. Sen upp till barnkirurgiska avd. Där han fick lite lugnande medicin som skulle göra honom lugn inför op och så att han inte skulle komma ihåg de.. Just för att han inte ska bli rädd för sjukhus å sånt.. Men iallafall blev han helskön.. Haha.. Han bara flina å sa hej till allt å alla.. Å sa att de va roligt. :P Hehe.. Lilla gossen.. Kunde inte låta bli att flina lite åt honom fast jag tyckte att de va lite jobbigt.. Men iallafall så hitta dom inget kärl i armen så dom kunde inte sätta nål så han kunde få sömnmedel så dom fick söva med mask å sen sätta nål i handen istället.. Rulla in på op och då brast de för mamma Fanny.. Usch.. Ja tyckte de va så hemskt.. Han fick den här masken på sig och började krampa osv. Fy fan hemskt han va så rädd.. Men som tur va mins han ju inte.. Men mammahjärtat klarade inte de.. När han somnat gick ja ut och läkarna gav mig cola för att lugna mig (inte för att de hjälpte, man kunde ju fått morfin eller nått, hahahahah.. ) op tog ca 30 min och sen när han vaknade fick han någon form av chock av narkosen så han va helt hysterisk/galen i nästan 2 timmar.. Kunde inte lugna honom, han slet ut nålen ur handen på sig själv så de forsa ut blod.. Herregud va men blir nervös asså.. Fy.. Men han lugna sig sedan och åt en risifrutti å sen fick vi åka hem efter 4 timmar.. :) Han blev skrapad bakom näsen, en körtel sitter där som försvann nu.. Den har gjort att han pratar väldigt nasalt och har alltid varit tät i näsan å fått andas med munen och så.. Men nu ska de försvinna så jag hoppas på att talet kommer snart :) Men han va super duktig idag så Baste körde och köpte en bil till honom :)

Hjärtat är och gaddar sig för sista gången idag.. Eller ja, för denna gången.. :) Å min sista imorgon.. Sen är de klart innan nästa motiv kommer.. Någon gång i livet.. :P

Å min huvudvärk blir allt värre.. Fick imigransprutor som man skulle ta i benet.. Men de blev värre precis som med all migrän medicin så jag vet inte vad som händer.. Vi får se.. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback