Påsk

Idag är de påsk.. Eller ja, de är det väl hela helgen visserligen.. Men men.. Har inte hunnit skriva så mycket för jag har haft mycket på jobbet osv. Har dock lov nu men de har varit mycket i veckan.. Idag var hela familjen på hembyggdsparken i ängelholm.. Ungarna älskade det.. Det är en stor lekplats med lite djur på.. Så vi åt en glass å lite sånt.. Sen hem och åt "påskmiddag" och sen fick ungarna leta efter sina påskägg ute i trädgården.. de tyckte dom var toppen.. Å sen är ju vädret sjukt härligt.. Vi har haft 23 nu i några dagar.. :) Underbart.. Bäst att njuta medans man kan.. Så vi har varit ute typ hela veckan nästan.. Ungarna trivs super där ute..

Imorgon blir det dop för min älskade systerson Kendji.. :) Dopet börjar kl 10 så de blir fett stressigt imorgon bitti.. 4 barn att klä plus sig själv.. ( å nej Baste får inte klä dom) då blir de helt galet.. Han skulle lika gärna kunna sätta Sagas kläder på Alice :P Hahaha.. (inget illa menat hjärtat ;) ) Annars är de lungt.. Vi har räffsat upp alla löven i trädgården, vilket är mycket eftersom att parken ligger precis över gatan.. Så vi får ALLT när det blåser ute.. Så vi hade sjukt mycket.. Men nu är de väck.. Nu fattas bara lite blommor i blommlådan.. Jag har satt i dom små krukorna på trappan man måste köpa till lite andra ställen oxå.. Och man orkar.. Jag är inte så grym i trädgården.. Tänk va skänt med asfalterad träfgård ;) hahaha.. Eller sån där mjuk asfalt som vissa lekplatser har, så skadar sig inte barnen ;) Nice.. Undra vad grannarna hade sagt?! :P


Om typ två veckor, 1 maj så fyller mitt lilla hjärta hela 3 år.. Vart tar tiden vägen..?! Lille Ellioth..

Nej nu fortsätter myset i soffan med gubben.. Sebastian <3
och barnen så klart <3 ( ja dom sover ju men ett hjärta ska dom ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback