Ja herregud

Chips på fredag, godis på lördag och donken på söndag. 3 dagar osunt och 4 dagar sunt?
Hade ni vetat hur mycket dom åt av allt så hade ni förstått att det inte är så mycket.. jag tänker inte försvara mig för jag vet vad som stämmer och inte stämmer.. Dom äter knappt en hel plastbarnskål med chips och godis äter dom några stycken sen släpper dom sina skålar den ända som vräker i sig är ju Anton.. men de är väl inte konstigt eftersom att han äter mycket godis på ett annat ställe (enligt anton själv, jag har ju ingen aning) och donken äter dom bara varsin hamburgare.. Ellioth äter sina pommes och sina äpplen, ibland bara hamburgaren och äpplen. dom andra barnen äter sin hamburgare eller nuggets sen inget mer.. dom dricker juice, förutom saga för hon tar cola.. så vad är problemet i detta? Å de är ju klart att dom inte äter donken varje söndag.. dom senaste gångerna har ja kört själv och lämnat å då äter dom ju mat hemma.. men de är så sjukt onödigt att hålla på så här. man borde ta reda på fakta innan man uttalar sig om såna saker. å dom äter ju inte onyttigt eftersom att dom äter mat till lunch, mellanmål osv. godis äter väl dom flesta barn på lördag kvällen men som sagt så äter dom knappt det. vissa borde kolla sina egna problem först innan dom yttrar sig om andras.. personen i fråga som skrivit har ett barn själv så kankse inte borde hacka på någon som har betydligt fler barn och större erfarenhet om vad barn mår bra av och inte.. så lägg ner.. jag har kollat ditt ipnr så jag vet ju vem du är.. din syster vågar väl inte skriva själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback